[COMUNICAT] PAH: Edifici alliberat acollirà a 4 famílies desnonades #ocuPAHcdv

#ocuPAHcdv

[CAT/CAS]

Veins i veines,

La PAH de Cerdanyola i Ripollet us informa,

Dos dies després d’entrar a l’edifici número 64 del c/Serragalliners de Cerdanyola del Vallès, ahir, 5 de gener, es va fer públic l’alliberament d’aquest inmoble.

Acabat de construir ara fa tres anys aquest edifici de quatre habitatges mai no ha arribat a ser utilitzat. La promotora que va edificar aquest inmoble ha estat incapaç de vendre’ls durant tot aquest temps i per això, abans que se’ls mengi el desús i sigui una finca més a les llistes de cases embargades i buides. Per tant, hem decidit fer directament nosaltres la nostra propia obra social.

A partir d’ara aquests pisos estaran destinats a acollir a quatre famílies del nostre municipi desnonades a mans d’entitats financeres.

Amb aquesta mesura donem sortida a una necessitat inmediata d’aquests afectats, però la nostra situació és anar més enllà. Volem també denunciar la situació de desemparament en què es troben desenes de milers de famílies al nostre país. Cal donar veu a totes aquelles persones que clamen per una solució a la macroestafa inmobiliaria que ha patit l’Estat espanyol.

Pert això demanem la vostra col·laboració al llarg dels propers dies, si-us-plau, doneu-nos suport per evitar que ens desallotgin i per arropar les families.

Ens veiem als carrers.

Totes juntes podem!

—————————————————————

Vecinos y vecinas,

La PAH de Cerdanyola y Ripollet les informa,

Dos días después de entrar en el edificio número 64 de la calle Serragalliners de Cerdanyola del Vallès, ayer, 5 de enero, se hizo público la liberación de este inmueble.

Terminado de construir hace tres años este edificio de cuatro viviendas nunca ha llegado a ser utilizado. La promotora que edificó este inmueble ha sido incapaz de venderlos durante todo este tiempo y por eso, antes de que se los coma el desuso y sea una finca más a las listas de casas embargadas y vacías. Por lo tanto, hemos decidido hacer directamente nosotros nuestra propia obra social.

A partir de ahora estos pisos estarán destinados a acoger a cuatro familias de nuestro municipio desahuciadas a manos de entidades financieras.

Con esta medida damos salida a una necesidad inmediata de estos afectados, pero nuestra situación es ir más allá. Queremos también denunciar la situación de desamparo en que se encuentran decenas de miles de familias en nuestro país. Hay que dar voz a todas aquellas personas que claman por una solución a la macroestafa inmobiliaria que ha sufrido el Estado español.

Por eso pedimos vuestra colaboración en los próximos días, por favor, danos apoyo para evitar que no los desalojen y por arropar a las familias.

Nos vemos en las calles.

 Tod@s juntas podemos!

– Twitter: 

@pahcerdanyola

#ocuPAHcdv

  •  [Notícies]:
  • Quatre famílies entren al sisè edifici ocupat per la PAH al Vallès Occidental – Setmanari LaDirecta

Font: PahCerdanyola-Ripollet

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s